NaNoWriMo Update #2

De eerste week van NanoWriMo zit erop en het is echt lekker gegaan! Ik heb niet alleen mijn flow weer gevonden, maar ik zit ook lekker op schema om op tijd klaar te zijn en de 50,000 woorden te halen! Dit weekend ga ik proberen extra te schrijven, zodat ik eventueel een dag niet hoef te schrijven, of gewoon eerder klaar te zijn. Ik denk dat het in ieder geval wel een goed idee is om een buffer te hebben, voor het geval dat. 🙂

Nanowrimo Update 2

Ik hou er echt van dat je badges kunt verdienen voor het schrijven van je manuscript. Als er in videogames achievements zitten dan wil ik ze vaak ook allemaal halen en dat is hier niet veel anders. Dit jaar ben ik van plan ze allemaal te verdienen!

Elke werkdag zag er tot nu toe ongeveer zo uit: Eerst werken op kantoor, afsluiten, eten en daarna nog even een flinke schrijfsessie. Tussendoor, als ik ideeën had op kantoor, dan schreef ik die uiteraard al wel op, zodat ik later goed beslagen ten ijs kwam. Het was een lekkere start van elke schrijfsessie. Wat ook hielp was dat Bren me goed verzorgt tijdens deze weken, door lekker te koken en koffie en thee voor me te zetten. 🙂 Ik denk dat ik er maar niet al te veel aan moet gaan wennen. 😛

IMG_20191107_224701_112
Tot nu toe zit ik op 25% van het doel! Helemaal op schema dus! ^_^

IMG_20191107_224701_117

Het ziet er goed uit allemaal. Ik weet precies waar het verhaal heen moet en ik kan voorlopig nog wat hoofdstukken schrijven voor ik weer even moet gaan zitten en wat meer de diepte in moet voor het plot en of alles nog gaat zoals ik wil, maar het verhaal begint steeds meer vorm te krijgen en ik begin langzaam steeds meer van de nieuwe karakters te houden die in het verhaal zitten!

20191108_165625.jpg
Mijn mechanische DAS keyboard is weer een trouwe metgezel tijdens het schrijven! Ik heb het meeste van The Xoron Redemption ook op dit toetsenbord geschreven en ik hou gewoon van dat heerlijke geluid van het tikken en de weerstand die de toetsen geven. Vraag me alleen soms wel af of Bren niet “getikt” wordt van het geluid, haha.

Dat was het voor deze korte update! Ik overweeg nog om dit weekend een nieuwe sneak preview te doen voor een van de karakters uit het verhaal. We hebben even een weekend geen afspraken en dat betekent dat ik lekker de tijd heb om te tekenen en me bezig te houden met wat randzaken voor het verhaal. Ik ga eens kijken of ik Crewly, een kleine demon goed op papier krijg en hem kan delen 🙂

Hoe gaat het met jullie projecten? Gaat alles soepel? Laat het me weten in de commentaren!

Happy writing!

Jeffrey

Auteur: Jeffrey Debris

Jeffrey Debris is the author of the Shaedon Resurgence scifi trilogy. Besides being a writer he also enjoys video games, reading, music, and movies.

Eén gedachte over “NaNoWriMo Update #2”

Plaats een reactie